Doprava a platba
Spôsob a ceny doručenia
Zásilkovna
- Poštovné je v případě platby převodem 1,99 €, v případě platby on-line 1,99 €, v případě platby dobírkou 3,98 €
- Vyberte si pobočku, kterou máte nejblíž
- Jakmile předáme zboží k přepravě, okamžitě Vám bude odeslán email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online
- Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo Vám bude zaslána SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
- Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat - nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo
- Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete odpovědní SMS a lhůtu si zdarma prodloužíte až na 21 dní. (Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena)
- Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat
Kuriér SK
Doručení na Vámi zvolenou adresu. Pro přepravu využíváme kurýrní službu DPD a WEIDO nebo Českou poštu.
Přepravní službou DPD
- Poštovné je v případě platby převodem 4,49 €, v případě platby on-line 4,49 €, v případě platby dobírkou 6,48 €
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
- Zboží bude doručeno do druhého dne od expedování zásilky, DPD rozváří zásilky od pondělí do pátku - mimo svátků
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení
- Lze se domluvit i na změně místa a času doručení
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese DPD. V horním části stránky je políčko "SLEDUJTE SVOJI ZÁSILKU", kde napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na e-mail a kliknete na SLEDOVAT
Přepravní službou WE|DO
- Poštovné je v případě platby převodem 4,49 €, v případě platby on-line 4,49 €, v případě platby dobírkou 6,48 €
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti WEIDO
- Zboží bude doručeno do druhého dne od expedování zásilky, WEIDO rozváří zásilky od pondělí do pátku - mimo svátků
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení
- Lze se domluvit i na změně místa a času doručení
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese WEIDO Home
Balík Do ruky České pošty a.s. - momentálně nedostupné
- Poštovné je v případě platby převodem 4,49 €, v případě platby on-line 4,49 €, v případě platby dobírkou 6,48 €
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky
- Zboží bude doručeno do 2 dnů od expedování zásilky, Česká pošta garantuje předání balíku přímo do ruky adresáta
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku
- Kde se Vaše zásilka nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde
- V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky
- Na poště bude zásilka uchována k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní
Doobjednávka
- Poštovné je v případě platby předem 0 €, v případě platby on-line 0 €
- Do poznámky k nové objednávce prosím vložte číslo objednávky, ke které má být doobjednávka. Tato objednávka Vám bude připojena k předchozí objednávce za jedno poštovné, pokud jsem již Vaši objednávku neodeslali.
- Platíte jen cenu produktu.
Poškozená zásilka
- Zásilkovna - reklamační asistent - tento proces je velmi snadný a navíc se nevystavujete placení nechtěné dopravy. Službu lze využít pouze pro zásilky, které byly doručeny prostřednictvím Zásilkovna.cz. Musíte svoji zásilku označit štítkem Zásilkovny. Ten získáte e-mailem zaslným na info@nasypanej.cz s kopií faktury a předmětem e-mailu "reklemace zásilkovna.cz". Prostřednictvím Zasilkovny obdržíte na e-mail reklamační štítek. Jakmile máte svůj štítek, nalepíte jej na zásilku a odevzdá na kterékoli pobočce Zásilkovny (seznam poboček https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne. Zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo jiného neprůhledného balení
- Zásilku od DPD, WEIDO nebo České pošty si vždy pozorně prohlédněte a pokud zásilka vykazuje jakékoliv známky mechanického poškození, odmítněte ji převzít
- V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
- Pokud bude jevit známky poškození, okamžitě reklamujte
- Pokud zásilku s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná
Ako zaplatiť
Platba na dobírku
- Stále nejpoužívanější způsob platby
- Platbu za produkt zaplatíte v hotovosti až při vyzvednutí balíčku na Vámi zvolené pobočce záslikovny nebo od kurýra společnosti WEIDO, DPD, České pošty
- Platbu dobírkou na pobočce zásilkovny nebo u kurýra WEIDO, DPD můžete většinou zaplatit platební kartou
Platba bankovním převodem
- Za produkt zaplatíte běžným bankovním převodem dopředu na náš bankovní účet vedený u Fio banka a.s.
- Výzvu k úhradě zásilky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte na Váš e-mail
- Převod peněžních prostředků mezi různými bankami může trvat 1 až 3 dny
- Produkty odesíláme ihned po přijetí peněžních prostředků na náš účet
- Banka: Fio banka a.s.
- Číslo účtu: 2201798265/2010
- IBAN: CZ7420100000002201798265
- BIC kód (SWIFT): FIOBCZPPXXX
- Variabilní symbol: číslo objednávky (faktura bude zaslána na Váš e-mail)
Online platba přes platební bránu GoPay
- Platba přes platební bránu GoPay je moderní, rychlý, internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti
- Nabízí platby prostřednictvím elektronické peněženky a všech nejpopulárnějších platebních metod na internetu v rámci jediného uživatelského rozhraní
- Platební systém GoPay je zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí